Esettanulmányok

Esettanulmányok

R.D. 23 éves lány ( adminisztratív munkakör)

Diagnózis: ADHD, komoly figyelem hiány, szétesettség érzése, koncentráció hiánya, zavartság, depresszió

Heti 2 alkalommal jár hozzám a kliens. Alap Amplitúdó tréninget végzünk neki az alapmérés alapján összeállított tréning terv elapján. A 7-ik alkalom után beszámolt arról, hogy sokkal rendezettebbek a gondolatai, tisztább a feje és jobban tudja szervezni az életét. A kliens komolyan veszi a tréning sorozatot. A tréninget folytatjuk, hogy stabillá tegyük az állapotát...


M. Csaba 22 éves fiú (egyetemista)

Másik trénertől jött át hozzám a kliens. A diagnkózis: ADHD, szétszórtság, figyelemhiány, kényszeres viselkedési minták. A tréning során beszámol arról, hogy összeszedettebb, jobban tud fókuszálni, megmaradnak jobban az információk, jobbak az eredményei az egyetemen. Amplitúdó alaptréninget végzünk vele. A kliens komolyan veszi a tréning sorozatot.  A tréninget folytatjuk, hogy stabillá tegyük az állapotát...

S. Panka 11 éves kislány (általános iskolás tanuló)

A kliens diagnózisa ADHD, figyelem fókusz hiány, leromlott tanulmányi eredmények történelemből és matekból. Amplitúdó tréninget végzünk. Kb. a 15 tréning után számolt be arról, hogy jobban megmaradnak az információk, jobban tud figyelni, jobb jegyeket kap, eredményesebbek a dolgozatai. Hirtelen kimagasló teljesítményt kezdett el nyújtani a számára kedves sportban teniszezésben. Ez egy igen jó visszajelzés a csúcsteljesítmény növelés szempontjából. A tréninget folytatjuk...

S. Ábel 13 éves kisfiú (általános iskolás tanuló)

Végigcsináltuk a teljes alap amplitúdó tréninget 42 alkalmat. Menet közben már változott a figyelem fókusz koncentráció. Az iskolában jobb jegyeket kapott. Az alap tréning után belekezdtünk az SCP Csúcsteljesítmény növelő tréningbe. Mivel az alap tréninggel helyre tettük az esetleges kibillenéseket, az SCP tréning már nagyon rövid idő alatt kifejtette hatását. Kitűnő eredményeket értünk el. Az első pillantásra reménytelennek tűnő úszás teljesítmény eredmény elérése rövid időn belül megvalósult. Már az 5-ik tréning után elérte, hogy 200 métert úszott 3 perc alatt. Egyre közeledünk a kitűzött célhoz. Gyorsan megmutatkozik a tréning hatása. Öröm ez mindenkinek....A tréning során konkrét feladat megoldás történik. Az agy működésének tudatos önszabályozását fejlesztjük. Ezek a napi rutinban és eredményekben is gyönyörűen megnyilvánulnak már rövid időn belül.


 S. Áron 9 éves kisfiú (általános iskolás tanuló)

Még csak a második T3-T4 ponton tartunk, de már megmutatkozik az eredmény. Egyrészt fontos, hogy a gyermek nagyon komolyan veszi a tréninget és már most gyönyörűen megmutatkozik az eredmény is. Érdekes mód letisztult a beszédje, jobban artikulál. Ez azóta érezhető mióta az oldalsó T3-T4 ponton tréningezünk. Ez a beszéd központja az agynak. Gyorsabban oldja meg a matek házifeladatot és 5-ösöket kap versmondásra és gyorsabban olvas!! A tréning láthatóan az eredményeiben megnyilvánul és a tanárok is visszajeleztek a szülőknek, hogy nagyot változott a gyermek.

P. Judit 26 éves lány ( Lakberendező)

Diagnózis: Alvásprobléma, depresszió, teljes figyelem hiány, koncentráicó hiány, szétesett állapot, rendszerezettség hiánya és ez által munkában nehézségek.

Ennél a lánykánál egy igen gyors indulási folyamaton mentünk keresztül. Számomra is hihetetlen volt a gyors változást. Már pár tréning alkalom után elindult a rendezettség, jobb működés, fókuszáltság, elmaradt a depresszió. Most tartunk a 26-ik alkalomnál és csodálatosan rendeződik a lányka. Mind a munkában mind a magánéletben kezd teljes értékű életet élni.

P. Edina 41 éves hölgy (irodai alkalmazott)

Diagnózis: Asperger szindróma, figyelem, fókusz, koncentráció probléma, érzelem szabályozás, félelem, szorongás, krónikusan fáradékony.

22 alkalom után változások:

Egy aktuális helyzetre jobban hamarabb tud rálátni, munkában figyelem javult. Megküzdés nehéz feladatokkal amiben szétesik feszültség figyelem széthullás, ezeken és a kezdeti nehézségeket jobban át tud lendülni. Figyelme javult és az információ jobban megmarad amikor több mindent kell megjegyezni rövidebb idő alatt. Nyugalmát meg tudja tartani többször hosszabb ideig. Tudatosság, mérlegelés döntésekben, többször tudja visszahozni magát az őt elborító érzelmekből. Nem marad sokáig benne, előbb átlátja ezeket és ki tud jönni belőle.